среда, 20 июля 2011 г.

ՄԵԾ ՍԻՐՈՎ ՆՎԻՐՈՒՄ ԵՄ ԲՈԼՈՐ ՌԵՓ ՍԻՐՈՂՆԵՐԻՆ




Իսկ նրա Կիմը ավելի շատ է պատմում իր մասին,թե ինչպես է նա սպանել իր կնոջը:Շատ զարմանալի է,թե ինչպես է նա կարողացել եվս 1 անգամ անցնել այդ ամենի միջով ու այսքան լավ խաղալ,երեվի իր կյանքի ամենադժվար օրերից մեկը
Իմ մյուս սիրելի ռեփերն է ոչ այնքան հայտնի լեհ ՄեզոնՄԵԾ ՍԻՐՈՎ ՆՎԻՐՈՒՄ ԵՄ ԲՈԼՈՐ ՌԵՓ ՍԻՐՈՂՆԵՐԻՆՄի հրաշք անձնավորություն,ես համոզվում եմ դրանում,ամեն անգամ կարդալով ,կամ դիտելով նրա հարցազրույցները:Մեզոն հայտնի դարձավ Spirala Nienawiści երգով:Որը ինձ թվում է իմ լսած ռեփերից ամենալավն է:Կցանկանայի,որ ուշադրություն դարձնեիք տեսահոլովակին,,շատ ճիշտ,ու իրական կյանքն արտացոլող տեսահոլովակ:Ով ռեփ սիրում է,խնդրում եմ նայեք,չեք փոշմանի
Մեզո մյուս ամենալավ երգը Kryzysն է:Սա էլ լսեք,իրոք չեք փոշմանի:Ամենահետաքրքիրն այն է,որ նրա յուրաքանչյուր տեսահոլովակ յուրովի հետաքրքիր ու ուսուցանող պատմություն է:
Ճիշտ է ,շատ ռեփերներ կային,որ կցանկանայի անդրառնալ,բայց այս անգամ բավարարվենք սրանցով:Իհարկէ վերջում չէի կարող չներկայացնել,ինձ համար միշտ մոդայում մնացող ու լսվող այս երգըՄԵԾ ՍԻՐՈՎ ՆՎԻՐՈՒՄ ԵՄ ԲՈԼՈՐ ՌԵՓ ՍԻՐՈՂՆԵՐԻՆՏիպ երգ աՄԵԾ ՍԻՐՈՎ ՆՎԻՐՈՒՄ ԵՄ ԲՈԼՈՐ ՌԵՓ ՍԻՐՈՂՆԵՐԻՆՀլը նայեք ինչ փոքր են մեր Հայ տղեքը:Հլը Միշոն ,լրիվ երեխա աՄԵԾ ՍԻՐՈՎ ՆՎԻՐՈՒՄ ԵՄ ԲՈԼՈՐ ՌԵՓ ՍԻՐՈՂՆԵՐԻՆՀամոն ,ոէ լրիվ վերջն ա,շատ եմ սիրում իրանց:Մի առանձին պոստ իրենց կնվիրեմ,իսկ հիմա,նոստալջիա,լսում ենք ՀԱՅ ՏՂԵՔԻ ԱՄԵՆԱՍԻՐԱԾ ԵՐԳԵՐԻՑ ՄԵԿԸ: